Μουσικοθεραπεία εκπομπή ή θεραπεία!!!!



Σεπτέμβριος  του 2010 σε μια δύσκολη εποχή ανεργία μέσα στην κρίση και εκεί που νομίζεις ότι όλα πάνε χάλια έρχεται από το πουθενά ξανά στη ζωή μου το ραδιόφωνο .

Μουσικοθεραπεία  γιατι η ανάγκη για την δική μου θεραπεία για να μπορώ να ισορροπήσω στις δυσκολίες τις ζωής ηταν μεγαλύτερη από ποτέ .

Μετά από δέκα  χρόνια η Μουσικοθεραπεία ωρίμασε μέσα από τις δυσκολίες  τα λάθη τα πάθη  και εκτός από ραδιοφωνική εκπομπή στον http://www.lavitaradio.gr  κάθε Κυριακή 22:30-24:00 είπαμε να φτιάξουμε και το δικό μας μπλοκ για να αποτυπώσουμε τα δικά μας συναισθήματα.
.
Όλοι έχουμε να θυμηθούμε ένα τραγούδι που να ζήσαμε μια σημαντική στιγμή στην ζωή μας .
Η μουσική  είναι ζωή και δεν μπορώ να  φανταστώ τον εαυτό μου να ζω χωρίς μουσική .

Η πιο γλυκιά θεραπεία μόλις ξεκίνησε  κι όπως λέω στον εαυτό μου κάποιες φορές  ας κάνω κάτι για την ψυχή  μου ρε γαμωτο!!! 

Spiros Black

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου