ΟΙ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΕΣ ΡΑΔΙΟ ΣΗΡΙΑΛ 2010


 


Ψάχνοντας το αρχείο μου με εκπομπές γύρισα τον χρόνο πίσω 2010 στα πρώτα μου βήματα άνεργος τότε και οτι ιδέα είχα στο μυαλό μου την υλοποιούσα.

Μου γεννήθηκε η ιδέα για ένα ράδιο σήριαλ τίποτα σπουδαίο δυο επεισόδια έκανα αλλά είχαμε γελάσει τόσο πολύ με την Δώρα και Ελένη σε κάτι ίσως για την εποχή πρωτοποριακό.

Δεν έχω καμία σχέση με σενάρια ούτε καν με το συγκεκριμένο χώρο.

Δε θα ξεχάσω ποτέ όταν είχα ανεβάσει το ραδιοσηριλα στο facebbok μετά από λίγες μέρες μου ήρθε μήνυμα καλησπέρα σας είμαστε μια θεατρική ομάδα και ψάχνουμε σεναριογράφους .

Γέλασα για ώρες  μόλις το διάβασα εγώ αν είναι δυνατόν αλλά από την άλλη λέω λες να χω κάτι  που να μη το βλέπω λες να μπορώ να γραφώ σενάρια .

Όπως το σκέφτηκα έτσι έφυγε η σκέψη και αυτό που κρατάω είναι το γέλιο που μου χάρισε με τα κορίτσια και με κράτησε ζωντανό σε μια δύσκολη εποχή για μένα .

Ευχαριστώ την  Ελένη και Δωρα για την συμμετοχή σε ότι τρελό σκεπτόμουν εκείνη την περίοδο  και φυσικά δέκα χρόνια μετά δυστυχώς υπάρχουν πολλοί απελπισμένοι!!

ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ #Νο1 

ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ #Νο2

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου