ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ


 


Στίχοι: Τάσος Λειβαδίτης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Πρώτη εκτέλεση: Γρηγόρης Μπιθικώτσης

 

Με αφορμή το αφιέρωμα του Νίκου Πακωστα στον Γρήγορη Μπιθικώτση  και ακούγοντας το τραγούδι Δραπετσώνα μου ρθαν αναμνήσεις από ένα υπέροχο ταξίδι.

Ήταν 2011 άνεργος τότε και όταν μας έγινε η πρόταση να πάμε εκδρομή στην Κων/πολη είπαμε με τη γυναίκα μου να πάμε γιατί ήταν ένα όνειρο ζωής και ήθελα να το πραγματοποιήσω.

Ένα ταξίδι που ακόμα το θυμάμαι εικόνες από την Αγιά Σοφία από το Πατριαρχείο και λίγο πριν το τέλος της εκδρομής μας είπαν ότι θα μας πάνε σε βραδινή έξοδο που θα ακούσουμε ελληνικά τραγούδια από έναν Έλληνα  που ζει στην Κων/πολη των Αλέκο.

Ήταν φοβερή η αίσθηση να βρίσκεσαι στην Τουρκία και να διασκεδάζεις παρέα με πολλά ελληνικά γκρουπ ακούγοντας λαϊκά τραγούδια  ο Αλέκος ήταν τόσο χαρούμενος που συνάντησε τους συμπατριώτες του που δε χάλαγε χατίρι σε κάθε μουσική επιθυμία που είχαμε .

Η ορχήστρα ήταν όλοι Τούρκοι μουσικοί και με ένα Τούρκο που έπαιζε μπουζούκι που ήταν καταπληκτικός.

Η στιγμή τις βραδιάς ήταν όταν αναφέρθηκε ο Αλέκος στην Δραπετσώνα  τον τόπο που γεννήθηκε και πόσο χαρα πήρε που ήμασταν όλοι εμείς εκεί από την πατρίδα.

Των ρώτησα τον ίδιο τον τραγουδιστή γιατί σκέτο Αλέκος και μου απάντησε τι σημασία έχουν τα επώνυμα όλοι στην Κω/πολη με ξέρουν Αλέκο δε με ενδιαφέρει να κάνω καριέρα αλλά να τραγουδώ για την πατρίδα.

Πολλές φορές στεκόμαστε αν αυτός έχει καλή φωνή η όχι δε λέω σημαντικό για μας που είμαστε στην Ελλάδα οι άνθρωποι όμως που ζουν στο εξωτερικό και τραγουδάνε τα ελληνικά τραγούδια κρατάνε ψηλά την ελληνική σημαία και δίνουν και την ψυχή τους ..

Αφιερωμένο στην παρέα Όλγα ,Ζωγραφουλα, Βίκυ, Αναστασία σε μια από τις καλύτερες στιγμές τις ζωής μου.

Ευχαριστώ την γυναίκα μου που με πείσε να κάνουμε αυτό το ταξίδι  όπως μου είχε πει δεν έχει σημασία αν περνάμε δύσκολα θα την βρούμε την άκρη εγώ θέλω να είσαι καλά.

Σ αυτό το ταξίδι μου είπαν και το καφέ ότι σε λίγο καιρό θα χω δουλεία πράγμα που έγινε  η θετική ενέργεια του ταξιδιού μου δώσε ένα δώρο!!!

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου