ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!



 ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ 

ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΗ ΣΥΜΠΟΝΙΑ ΚΑΝΕΝΟΣ

Μουσική/Στίχοι: Πάνου Άκης/Ατταλίδης Στράτος

 

Δεκαετία 80 συνήθως την αναφέρουν οι περισσότεροι  για τα  ξένα τραγούδια  που έκαναν θραύση στις DISCO εποχής .Εγώ όμως έχω τις δίκες μου αναμνήσεις από τα καλοκαιριά στην Πάτρα  τόπος καταγωγής  των γωνιών μου.

Ήταν το 1983 κλασσικές διακοπές στην Πάτρα και φυσικά πανηγύρι στο χωριό  Πλατανόβρυση Αχαΐας

Πρώτη φορά εκτός από τα κλασικά κλαρίνα που παραδοσιακά ήταν στην πλατεία του χωρίου υπήρχαν και μπουζούκια λίγο πιο πάνω στο καφενείο του Μπιθελη.

ΔΕ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΣΥΜΠΟΝΙΑ ΚΑΝΕΝΟΣ  να παιζει η ορχήστρα και όλοι  νέοι να ξεσηκώνονται σε ένα ατελείωτο χορό  ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ   μου λέει ο ξάδελφος μου ο Ανδρέας.

Πρώτη φορά στην ζωή μου είδα να γλεντάμε όλοι μαζί  να χορεύουν ακόμα και στον δρομο μέχρι το πρωί.

Όπου ήρθε η στιγμή ένα βράδυ που στην  παρέα από το χωριό μπήκε η ιδέα να πάμε στο ΧΑΡΑΜΑ να τους ακούσουμε

 Ενα μαγαζί ασφυκτικά γεμάτο   και τα τραγούδια να διαδέχονται το ένα μετά το άλλο Ο Αλυτης , Στην Κυψέλη το Παγκράτι ,Χρόνια τώρα μακριά σου λιώνω

Τα παιδιά από την Πατρα ίσως ήταν η αφορμή να ασχοληθώ με το λαϊκό και ρεμπέτικο τραγούδι

Τελειώνοντας  θα θελα να πω ότι για χρόνια πίστευα ότι Τα παιδιά από την Πάτρα ηταν όντως από την Πάτρα όταν διάβασα ότι δεν είναι ένιωσα σαν να έμαθα ότι δεν υπάρχει  Αι Βασίλης .

Ο δίσκος τους Αφιερωμένο εξαιρετικά του 1983 είναι από τους αγαπημένους μου δίσκους δεν μπορώ να θυμηθώ πόσες φορές τον έβαζα να ακούσω  όλα τα τραγούδια και ήταν και αφορμή να ψάξω  τις πρώτες  εκτελέσεις και τους δημιουργούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου